37+1 olduk bizde. Genel olarak sol kasığımda bir ağrı var. Dünde sağ kasığıma kramp girdi😬 34 den beri her hafta nst ye giriyorum dün yine girdim sancı falan gözükmüyor. Normal doğum yapacağım için gün de belli değil benim sıpanın keyfine kalmış durum yani 😁