Adeninannesiseren amin inşaallah 🤲🤗 ama titrediğiniz kadar var benimde ilk gebeliğim doktor çok önemli gerçekten. Ama ben çok araştırdım iki doktora gitmeyi çok istedim biri Ortadoğu hastanesi hicran hanım diğeri de Güney Adana Osman Çakar. Bu ikisi aklımda kaldı ama doğuma az kaldı iste zaten buraya da başka şehirden taşındık ve bu ikinci doktorum. O yüzden bi daha değiştiremedim