Adeninannesiseren Ben de önce Ortadoğu Hicran hanıma gittim ama hiç memnun kalmadım. Ondan önce başka doktor deneyimleri de oldu isimlerini bile söylemeye gerek duymuyorum. Şimdi metro hastanesi Ferhat beye gidiyorum ama ne kadar memnunsun diye sorsanız artık doktor değişimlerinden sıkıldığım için pek yorum yapmıyorum. Bilgili ve iyi takip yaptığı kesin ama o da bazen tersler gibi konuşuyor ve soru sormaya fırsat vermiyor ayrıca çok kalabalık. Hastane hakkında hiçbir fikrim yok. Ama bu doktor konusunda çok şanssızım o bir gerçek.