yagmur089 1humeyrakomurcu bende 38 e yeni girdim benimde kasilmalarim cikiyor ama acilma yok bol yuruyus yapiyorhm egzersiz yapiyorum boyle adet agrisi yasiyorum tik yok ya napcaz nasl yapcaz bilmiyorm artik dogsun istiyoruz
Aytengedk meloisss 37 ye birşey kalmamış zaten 1 hafta sonra başlaman daha iyi olur canım 37 +5 de fln herkezde bir değil bakmişsin 2 gün sonra acilman olmuş oyuzden 37 sonlarında başlaman daha iyi kuzum