ikibebeanasi iğne acısını sormuş zaten kendi acıyı bilmek istemiş ayrıca normal dogumun bütün kemiklerin aynı anda kırılması acısı oldugu söylenir, sezeryanı küçümseyenlere de ben bunu söylüyorum o halde. Siz kendi görüşünüzü söyleyin lütfen benim cevaplarım ancak soruyu soranı ilgilendirir