2100_53210 Kızlar Pazartesi Günü Sezeryan Olucam Dualarınızı eksik etmeyin lütfen sağ salim kavusayim kızıma ve çok korktuğum birşey var vurulan iğne hakkında bilgi veririm işiniz can acitiyormu ve uyuştrcu etkitisi çok kuvvetli ilk gebeliqim çok korkuyorum.🥺
Elfoz 2100_53210 hiç korkma bende senin gibiydim çok ama çok korkuyordum resmen kendime eziyet etmişim hiç korkulacak birşey yok damar yolu acıyor ama o hiç acımıyor hiçbişey de hissetmiyorsun zaten
Shazel 2100_53210 canım tam bir ay oldu sezeryan olalı. İğneyi hissetmiyorsun gibi birşey. Gerçekten damar yolundan çok daha hafif. Benim yerini hemen bulamadılar 3-4 kere sokup çıkarttılar ona rağmen minimum bi acı olmuştu. Bir kaç dakika içinde uyuşuyorsun sıfır hissiyat. Benim çok kolay geçti ameliyatım şahsen. İyi ki sezeryan diyorum.
Tiiffany 2100_53210 Korkmayin. Bende pazartesi doguma giricem sezaryen olacak 3.dogumum. Doktorlar sizi yonlendiricek zaten kendini kasmazsan zaten anlık bişey coook ince bi iğne hissetmiyorsunuz bile. Kasarsan eger devamlı denemek zorunda kalırlar. Vurdukları an zaten belden aşağınız uyusuyor his yok. Korkuyorum derseniz sakinlestirici isteyin yapıyorlar. Yarı baygın oluyorsunuz
Hilal2 Shazel Shazel benimde korkum iğne ve uyuşamamak 32 haftalık olduk çok korkuyorum ilkim geneldi benim 2. Belden istiyorum ama aşırı korkuyorum eşim daha önce kasık fıtıgı ameliyatı oldum belden vurdular uyusmadım herşeyi hissettim bagırınca uyuttular 2 hafta baş ağrısı ve boyun ağrısı çektim boynum tutulmuştu diyor üfff psikolojimi bozdu bu adam
Elfoz Tiiffany :) hiç korkma anın tadını çıkar bi bakmışsın herşey bir anda bitmiş ki öyle de oluyor ben nasıl doğurcam diye düşünmekten çok stres yaptım ama hepsi geçiverdi
Shazel Hilal2 hastanede sürekli zaten ağrı kesici verip serumla destekliyorlar. Çıktıktan sonra ağrı kesicini düzenli kullanırsan çok zorlamaz bence. Ben ağrı kesici bile kullanmadan cok az bir ağrı çektim dayanılmayacak ağrılar değil ama. Ağrı kesiciye bile ihtiyaç duymadım. Ama her bünye farklıdır illa ki.
Cancan2 2100_53210 bugün doğum yaptım damar yolu çok çok daha fazla acıyor emin olabilirsin hiç acımadı iğne bende çok korkuyordum girmeden önce
Poyrazin_annesi Ben iğneyı soktuklarını bıle anlmdm 😂 yanı hıc acımıyor. Ama ılk uyuşmamıştm 2 ncı ığneyı yaptıklarında ayaklarımdan başladı uyuşma
Bilge_11 22+2 olduk. Ben hamileliğimi öğrendiğimden beridir doğumu düşünüyorum bu öğrendiklerim bir nebze de olsa rahatlattı
karansmomm 2100_53210 Benimde ilk ve bende pazartesi doğuracağım inşallah ☺️ Korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun🌸
Merve171214 2100_53210 Hayır iğneyi hissetmiyorsun benim iğne fobim var kendimi ne kadar kastım korkuttum iğnenin girdiğini bile anlamadım sıfır acı
Laleozkan_09 2100_53210 hiç korkma normal koldan aşı olduğun gibi acıyor sadece. Sonra yatırıyorlar seni saniyeler içinde uyuşuyor belden aşağısı. Doğumdan sonra hiç acımadı benim iğne yeri
aysun01_ 2100_53210 emin olun hiç acımıyor ben normal hayatta da iğneden çok korkarım ama hiç hissetmedim kendinizi kasmayın hiç düşünmeyin bile anlamıyorsunuz bile
mnli 2100_53210 hayır acımıyor sizi biri tutuyor görmüyorsunuz zaten benim aneztesi uzmanı tutan adama ay bir türlü bulamadım yerini dedi 🙄 duyuyorum yalnız ben dedim güldük hatta bir iki kere denediği halde öyle aman aman bir acı olmadı sonra hissetmemeye başladım batikon sürerlerken hissediyorum sandım çünkü vücuduma değdiğini görüyorum hissediyorum ben dedim sıcak mı soğuk mu dediler sıcak dedim hemşire bu buz gibi soğuk demişti