Gebelik zehirlenmesi olarak geçiyor . Benimde başıma gelmişti 3 gün hastanede yatmıştım . Erken doğum riski olabilir dendi ve 2 doz ciğer geliştirici yapıldı 30. Haftamda şuan 35 olduk gelen giden yok ama hastanede tedavi altına alınmalı hem bebek hem anne tehlikeye giriyor