Kesinlikle ağır değil çıkartılıp takılması çok kolay ve kapanması çok rahat evde çok denedim. Bir de çok araştırarak aldım olursa ikinciye de kalıcak kullanılacak bir kalitede bebek arabası. Puset olmadan bence kesinlikle olmaz 1 yaşa kadar çok rahat edersin. Araba da oto koltuğu olarakta bir süre kullanabilirsin.