Ikimelekannesi38 istanbul pendik hastane kartalda ama benim anlattığım hafifletilmiş hali korkutmak gibi olmasın ama normalde bebek cıktıktan sonra esini alıp dikiyorlarmıs bitiyomus ama bende eşini aldıktan sonra ebe eline eldiven geçirdi koluna kadar eldiveni kolunun yarısını icime soktu ben bunu hafızamdan silemiyorum hatta doğum yaptığım gün hastanede sürekli kabus görüyordum normalde herkese yapılmıyormuş sakıncalıymıs ayrıca ben form doldururken de azarlandım hadi hızlı olsana seni mi beklicez gibisinden evet isleri olabilir ama ben cahildim dogum sancısıyla basa cıkamıyordum doğumum cok kolaydı ama beni zorlayan o hastane oldu bende bebek iri eğitim araştırmada doğur dedikleri icin gittim doğum anına kadar 4 kiloydu bebek bi doğdu 3.300 şok oldum bilsem asla gitmezdim takipli olduğum hastane de değildi ayrıca orası