Kızlar 2.gebeliğim . Ilkibi ozelde yapmstm . Su an fiyatlar uçmuş gitmis . Bende devlet hastanesnde dusunuyorum . Fakat tersleme bağirma vs. kötu davranislari olan ebeler hala varmı diye endiseleniyorum . Yani en hassas nokta doğm anı bence o an kötu muamele gormek kimse istemez . Devlette doğurup memnun kalan varmı ? Simdi bide aklmi karistiriyolar hep yabanci uyruklu insanlar var onlara sinirlenip acısını senden cıkarıyo ebeler diyenler cok fazla . Bilemedim . Sizce devlet hastanelerinde doğum yapılrmı yapılmalı mı