Nesee221 Kızlar kanda beta değeriniz yüksek çıktıktan ne kadar sonra hastaneye gittiniz kaçıncı haftanızda
guzelanne01_ Nesee221 399 ‘çıktı betam geç döllenme olduğunu anladım çünkü günümden 15.-20 gün geçmişti düzensiz olduğu için tam kestiremiyorumda hatta ben 399 olduğunu öğrendikten sonra tekrar beta vermedim 15 gün bekledim doktora gittim 7 8 haftalık olmuş oluyordum ama sadece kese görüldü 5+4 dedi doktorumuz regl tarihimi değiştirdi
minikmucizeemaak Nesee221 Beta da 1 inde pozitif gördüm 11 inde doktora gittim ama doktorumla wp üzerinden haberleşiyorduk sürekli 1 hafta beta takibi yaptık yani ben 3 ünde sonucum 2 katından fazla çıkınca hemen doktoruma yazdım haberleşerek 11 ini ayarladık. O gün kesemizi görmüştük 🥹🫶🏼
AsELinAnneSi__ Nesee221 3 haftalık öğrendim iki hafta sonra beta kontrolü verdim 6.hafta kese 7. Hafta bebek ve kalp sesi sonrası iki haftada bir devam ediyor 🐣
Kadriyecebeciii Yazmelegi_ bendedr aynı altı haftalıkken gittik pazartesı inş kalp atısını duyucaz,ilk seferde duyuluyo dimi
Nesee221 guzelanne01_ benim de eşim Nisan 15 de geldi o gün düşünmeye başladık 16 sı yumurtlama günümdü o yüzden kendi hesaplamama göre hareket ediyorum çünkü öncesinde yoktı burada 33 günlük benim hesabım son adet e göre ise 6 haftalık
GzmArsln Ben 7 Mayıs günü beta hcg verdim zaten belirtilerim vardı adetim 6 gün geçmişti değerim 6268 çıktı. 8 Mayıs günü doktora gittim kese göründü. Doktor 1 hafta sonra gel dedi. 16 Mayısta gittim kalp atışını duyduk çok şükür. Biz şuan 6+5 günlüğüz👼🏻
Zekiye45- GzmArsln selam canım Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah özele mi gittin kalbi için?
siyahinciii Deprem bölgesinde olduğum için 8+6 da gittim hep kalp atışını hem de keseyi görmüştüm tek yumurta ikizi olduklarını 13. Haftada öğrendim şimdi 23. Haftadayız paşalarımla elhamdülillah 🐣🐣
Minik1Civciv Nesee221 6. Haftanın içinde gitmiştim. Ama beklerim derseniz 7. Haftadan sonra gidin derim. Hem keseyi hem kalp atışını duyarsınız ❤️ bu arada hayırlı olsun 🌸
nerminnn_ Nesee221 5+1 de gittim alttan muayene ile keseyi gördüm 1 hafta sonrada kalp atışını duydum