Oznur-96 Sibellg06 instada astralbabyde yaptırdım Çok güzel geldi arkadaşlarımda orda yaptırdı 2 haftada elime ulaştı
Kubracigimm Avril o zaman 50-100 lira fark eder biraz daha zaman geçsin içiniz rahat etsin 😌 tulum ve bonet iki parça olarak 375 ₺ yaptırdım ben
Avril Kubracigimm çok teşekkür ederim bir iki ay sonra alırım ben de heralde ☺️ ben de öyle tulum ve bone düşünüyorum diğer parçalar gereksiz geliyor 😊
Kubracigimm Avril bana da öyle geliyor açıkçası. Diğer takımlarında her parça var. Bir de ben her parçanın isimli olmasını sevmiyorum , bunda da tuluma yazdırdım sadece hepsinin isimli olması beni yoruyor sanki isim ezberletmeye çalışıyoruz gibi 😅
Avril Kubracigimm kesinlikle aynı düşüncedeyim 🤣 sadece tulum yeter her yerde isim görmek beni de yoruyor sadelik en güzeli 🥰
Hmry Bende endy beby die sayfada yaptırdım. Çok güzel tulum tek takım yalnız biraz geç geldi ama harika tavsiye ederm
mnli Sibellg06 minikonsept ve astral babyden sipariş verdim isimlileri daha gelmediler ama güvenilir duruyorlar oğlumda nerde yaptırmıştım hatırlayamıyorum 4 yıl geçti ama onunkiler de güzeldi bir set de cigitten aldım trendyoldan onun tarzını seviyorum oğluma da hep ordan kıyafet alıyorum isimsiz için ona da bakabilirsiniz
Kubracigimm Avril kesinlikle öyle. Aynı düşüncede olmamıza sevindim 🤭 sadeliği sevmek suç gibi hissettiriyorlar bazen 😅
Tugce_2311 Sibellg06 ben instagramda buldum ailem ankaradaydı onlar elden alıcak isterseniz atabilirim istediginiz modeli atıyosunuz yapıyolar yapım assnasını hep atıyoda bayan
Mavisim099 Minicobaybs de isimli cikis yaptiran varmi ben ordan sipariş verdim eft yaptım . Sıra size gelince taslak atacagiz dediler 20 gün oldu hala atmadılar taslak
Yoncaburak Sibellg06 bende trendyoldam yzc home diye bir yere yaptırdım çoğu yere göre daha uygun bence isimli battaniye tulum şapka ve eldivenleri 334 TL çoğu yerler faiş fiyat ıstıyor ve çoğu güvenilmez