Sibellg06 Hanımlar merhabalar. Bebeğim Allah kısmet ederse 89. Gün sonra aramızda olacak hastane çıkışı yaptıracağım fakat güvenemiyorum çoğu Instagram site EFT kabul ediyor kapıda ödeme mevcut değil. Hastane.cikisi diye sayfa var orada çok beğendiğim takım mevcut fakat güvenemiyorum oradan alışveriş yapan mevcut mu? Veya daha güvenilir bir yer var mı ?
beyzacmvrc Sibellg06 ben dolap ve gardrops hesabı olan bir sayfadan yaptirdim. Elmasekeribebe sayfası. Havale yapmak zorunda kalmiyosunuz. Dolap ve gardrops güvenilir bir sıkıntı olduğunda paranız iade ediliyor zaten. Kadın çok güvenilirdi tel no verdi hep iletişimde kaldık yaptıkça resim atti ben bebe yaka tulum eldiven şapka penye battaniye birde yastık yaptırdım. Hatta tulumun yakasındaki işleme biraz yamuktu resim attığında ben bsiey demeden sağolsun yeniden bir tulum yaptı o güzel olmadı içime sinmedi benim diyip de ☺️ tavsiye ederim kesinlikle resim atabilirm istiyorsanız fiyatlarda çoğu sayfaya göre uygundu oldukca
beyzacmvrc Sibellg06 ayrıca model atarsanız eğer desencisinde o desen varsa işler zaten Renkleri de resim atıyo beraber ayarliyosunuz nasıl istiyorsanız burdan bie kisi dhaa benden tavsiye alip yaptirmisti oda memnun kalmış yıkadım hic bişey olmadı Nakışlı takım bu arwda baskı değil baskı kesinlikle onermem yıkayınca soluyor ve baskıları çizgi çizgi ayrılıyor diyenler var hep
Massey Sibellg06 Instagram’da butikbebecik diye bi sayfaya yaptırdım çokta güzel yaptılar kumaşı kaliteside çok güzel geldi
esrakkahraman Sibellg06 homamia diye bir sayfa var benim kız kardeşim oradan yaptırdı aynı zamanda trendyoldanda satışı var biz Trendyol üzerinden aldık siparişi oluşturduktan sonra sipariş numarasını soru cevap kısmından ileterek yazdırmak istediğimiz ismi belirttik bir sorun olmadan geldi bakabilirsiniz isterseniz
sevcanbyhtn esrakkahraman bende oradan yaptırdım 1 haftayi gecti hala kargoya verilmedi siz kac gunde teslim almıştiniz
dilos011 Sibellg06 madrebebekte yaptırdım 20 25 günde geldi kartla ödeme kaliteli ve güzel geldi 10 parça şeklinde vermiştim kargo dahil 500 civarıydı
unlusura dilos011 merhaba siparişiniz elinize ulaştı mı bende ordan verdim hala tereddütlü şekilde bekliyorum
Kubracigimm Sibellg06 instagramda nakış sepeti adında bir sayfa var. Cumartesi sipariş verdim perşembe günü kargo elimdeydi , işçilikleri de çok güzel çok beğendim. Ben tulum ve bonet olarak yaptırdım ama yastıklı , battaniyeli tam takımlar felan da var.
Avril Kubracigimm ben de oraya yaptıracağım 😍 ne kadar zaman kala yaptırdınız doğuma daha var dört aylık hamileyim henüz o yüzden sipariş vermedim daha ama ne zaman versem diye de düşünüyorum bir yandan
sevcanbyhtn esrakkahraman isimlimi yaptirdiniz soruyorum uretimde diyolar anlamadim 12 is gununde kargoya anca verilirmis
Yldzhra  benim instagramdan yaptırdığım bugün elime ulaştı çok beğendim
Kubracigimm Avril ben 34-35.hafta arası yaptırdım. Kararınız netse sayfayla ilgili şimdi de yaptırabilirsiniz çünkü zam geliyor her şeye. Ben mart ayında sormuştum haliyle farklı fiyattı mayısta yaptırdım farklı fiyat 😅
Avril Kubracigimm net aslında ismi falan da belli ama çok mu erken diye tereddütte kaldım 🥲 ne kadar yaptırdınız acaba?
Kubracigimm Avril o zaman 50-100 lira fark eder biraz daha zaman geçsin içiniz rahat etsin 😌 tulum ve bonet iki parça olarak 375 ₺ yaptırdım ben