Kelebek1 ben Emzirme sütyeni ve atleti almadım gereksiz buluyorum onları onun yerine penye yarım atlet tarzı sportif sütyen aldım normal atlet aldım. Evde kullancağım bunları zaten ve hastanede de rahat olacağını düşünüyorum. Sonuçta gezme vs dışarı çıkıldığında emzirme sütyeni uygun olmaz diye düşündüm desteksiz ve süngersiz saçma sapan modeller gördüm beğenmedim ne yalan söyleyim :))