Kelebek1 34 haftalık olduk biz 👶 ama henüz hastane çantamı felan hazırlamadım. Siz kaçıncı haftada hazırladınız? Henüz eksiklerimiz var kendime almam gerekenleri hep en Son aya bıraktım pijama emzirme sütyeni/atleti felan oğlumun birçok eksiği tamamlandı
Sedayznn Kelebek1 bnde aynı haftadayım bnmde bebeğiminde tüm eksikleri bitti bugün herseyimizi yıkadım yarın ütüler yerleştirir çantayı hazırlarım sadece bu hastane süslemesi için bişiler alcam o kadar çok şükür bitiyor 😊
nscaslan3437 Kelebek1 ben 28 de hazırladım 🤣 arada açıp havalandiriyorum erken olur dediler hala gelecek bizimki 36yi bitirdik
Prensesim77 Kelebek1 bende 34 haftalığım çantamı herşeyimide hazırladım ama bence hazırlamaya başla çünkü ne olacağı belli olmuyor , emziğine kadar herşeyi tamamladık bnm de iki eksiğim var emzirme sütyeni ve hastane terliği tek kaldı
Kelebek1 Sedayznn havalar güzelken bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim ☺️ benim eksiklerim kaldı sadece
nscaslan3437 Kelebek1 22 haftada erken riski var diye hastanede yattım aşağıya yakın dediler erken olacak dediler 32 haftada işten çıktım nolur nolmaz diye bkliyorum ne gelen var ne giden 😂😂
GulUmut Brvntncy nasil bekleye bildiniz o kadar? ☺️ Ben 30 dayim ama kendimi zor tutuyorum hazirlamayim diye, cunki daha erken 🤷🏻♀️ 34 te InshAllah baslicam 😁😁😁
Papatyamoms Kelebek1 bende 31+3 gunlugum 32+4 de izine cikicam sonrasında odası fln kurulacak o saatten sonrada hazırlarım inşallah yıkayıp yine 34 u bulur benimde
ikinciminigim Bende 35+6 haftalığım iki hafta önce hazırlamaya başladım eksiklerimi dün tamamladım insanın unuttuğu şeyler olabiliyor o yüzden yavaştan hazırlamaya başla bence 😊
Brvntncy GulUmut valla bende bilmiyorm nasl oladr bekleyebldm belirti yoktu ondan sanrm hala bekliyorm 40 olcam yarn ama tık yok 🙄
Kivito Kelebek1 ben çantayı hazırlamadım hiç doğuma yakın hazırlarım diye doğurcağım gün hazırladım sancıyla o yüzden 38. Haftada hazırda beklese iyi olur
Huseminannesi Kelebek1 canm ben 32+2 haftalık hamileyim ve pijama takımı atlet ve emzirme südyenim alnacak ve besigi almadım daha cnm 35 36 haftalıkken almay düsünüyorum
Kelebek1 Diyetisyen herşeyiniz tamamsa tabii en güzelini yapmışsınız ben hazırlamadığım için hep sıkıntı ediyorum kendime