Nanelimonn Avril multıvıtamın dedıgınız sey ne oluyor ısmı ne mesela kullandıgınızın ? Vifolic mi kullanıyorsunuz
civcivsuyum Nanelimonn ben 3.ayda bıraktım ocean mummy diye bi multivitamine geçtim içinde çeşitli vitaminler folik asit balık yağı vs var içinde folik asit de olduğu için ekstra diğerine devam etmeye gerek yok doz olarak fazla oluyor 400-500 mcg üzeri kullanım önerilmiyor zaten.
Tkckvci Nanelimonn ben gebeliğimin başında vifolic kullandm 3 ay sonra regenesise geçtim hala kullanıyorum 31.haftamdayim
alotoflover Ayımdayım kestirmedi ama zaten direk folikasit baştan beri kullanmıyordum ocean mummy hem omega hem içerisinde folikasit var diye kullanıyordum devam et dedi hala kullanıyorum
Zumzumm Ben pregnacare plus multıvıtamınını kullanıyorum içinde folik asitte var 400 lük, doktor doğum yapana kadar kullancaksın dedi.