Nanelimonn merhabalar bende gebe kalmadan 3 ay önce vifolic yazmıştı doktor. Şuan gebeliğimin 14. Haftasındayım, 12. Haftada kontrole gittiğimde folik asit kullanıyor musun dedi vifolic kullandığımı bilmeden. Evet deyince tamam artık kesiyoruz folik asit kullanma dedi bunu bunu kullan diye reçete etti bi baktım vifolic yazmış yine😁 bende aldım kullanmaya devam ediyorum. Kafanıza takmayın muhtemelen vifolic sadece folik asitten oluşmadığı, başka vitaminleri de barındırdığı için devam ettiriyor. Bi sıkıntı olacağını zannetmiyorum ben