BernaKi Esesss aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum 38+6 dayım ve artık doğurmak istiyorum çünkü ikizler burcu 🤔
Gnl01 Busra40 geçen gün doktora gttim onla ilgili birsey demedi ama kafası rahmime baskı yaptığını hissediyorum
SaHil_Hayat Esesss yarıyor diyolar özellikle çay ananas çok iyi geliyormuş deneyenlerden de fikir aldım doktor da önerdi Squat falan bişeyler yapmak lazım bekle bekle olmuyor
Esesss Gnl01 strese gırıyomusunuz ben cok streslıyım mesela esım napıyosun dese batıyo o kıvama geldım
Gnl01 Esesss yok ya hiç korku falanda yok ilk bebeğim ya herseyden habersizim ne olcak bilmiyorum bile 😁
reisMom Esesss bizim kız da ikizler burcu olacak 38+3 olduk buec murc önemli değil de dogsun istiyorum 40. Haftadasınız sanırım acılmanız falan da mı yok
Ezgiliiii Esesss 😂😂😂ah be sende kendimi gördüm 😂😂bende ikizler olmasın boğa olsun istedim ama şartlar ikizleri gösteriyor 😂