Ben de 3.aydan itibaren lierac kullanmaya başladım her ay neredeyse iki kutu bitiriyorum ama bacaklarımda çatlaklar oldu. Şu an 37.haftamdayım karnımda göğsümde yok ama bacaklarımda var maalesef 🥹 kesinlikle kilo alımı ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Çünkü tam 5-6 ay arası bi anda 8 kilo aldım ve ne olduysa o arada oldu. Sürekli egzersiz yaparım yürüyüş yaparım ama maalesef artık doğumdan sonra halledeceğiz bir şekilde 😂 bebeklerimiz sağlıklı olsun da önemli olan o❤️