Papatyaaa__
Ben maf olmuştum sizin gibi ağla ağla ne gaviskon ne renne asla iyi gelmiyordu görümcem ben lansor kullandım deyince doktoruma sordum kullanabilirsin dedi oymuş bitti her sabah aç karnına içiyorum dünya varmış diyorum sizde sorun doktorunuza verirse kullanın şuan 35. Haftadayım aylarca çektim 1 aydır kullanıyorum yüzüm gülüyor