5-6 haftalıkken 3,17 çıkmıştık 25lij olanı kullanıyorum 14 haftalık oldum sabah aç karnına içildiği için mi psikolojik mi bilmiyorum ama istifra etmekten canım çıktı bugün içmedim şu saate kdr çıkarmadım inşallah zamanla geçer yine içmeye devam edeceğim mecbur