Belginylmz keşke banada başta verilseydi biraz doktor ihmaline geldim kactane doktorada gittim yüksekti gerek görmediler en son 25 hafta oldum endokrin kullanmalısın ve hemen hemen baslamalisin dedi inşallah etkilememistir bebeğim, hepimizin bebisi sağlıkla doğsun inşallah🥹🤍🌸