bebitomom Kızlar 23+4 haftalığım normalde bebeğim sürekli tekme atıyor dışardan bile bakınca belli olacak şiddete dün ve bu gün hiç hareketini hissetmedim şekerli yedim soluma uzandım herşeyi yaptım ama asla yok normal mi bu durum yaşayan var mı ? Devlet takipliyim randevum haftaya ama içim rahat değil evimin yakınında özel hastane var acaba gitsem mi bu durum normal mi ?
Bet1 bebitomom bence gitmelisin 2 gün az bir süre sağlık ocağına gitsen bile fetal doppler le hemen kalp atışını dinlerler bakarlar
yagmur089 bebitomom bacim tabi git hareketlerini hissetmiyrsan acile git beklemw bekledigin hatta senin
bebitomom Slnuzn1 Bet1 yagmur089 Sedosh Adenkaratepe Sedatk Gunes17 kevserky Kızlar hepinizden Allah razı olsun çıktım şimdi hastaneden oğlum iyi kalp atışı da çok iyi dedi doktor stresten kaynaklanmış suyu herşeyi iyi dedi çok şükür Allah hiç bir anneye bu korkuyu yaşatmasın 🙏🏻
aresmia bebitomom insallah hiçbir şeyi yoktur sağlıklıdır kuzun 🙏 bazen benimkide yapıyor aynı haftadayız. Bir telaş sarıyor 😔 kendi kendine hareketleniyor. İçini serin tut iyidir eminim🥰
kevserky bebitomom haberdar et merak ettim çünkü. İnş uyuyordur tatlı minnoşun. Karnını biraz sarstığımda bnmki tepki veriyo hemen denedin mi bunu
Sedatk Gönlünü ferah tut sen hissetmiyorsa olabilirsin ben de zaman zaman bu korku ve endişeye sahiptim geçti çok şükür
bebitomom Sedatk Allah razı olsun gidip bakayım inşallah iyidir oğlum dünden belli canım burnumda korkudan
Sedosh Canım benimde 1-2 güm hareket etmediği zaman olmuştu sonra randevuma gittiğimde sordum doktoruma bazen pozisyon değiştiriyorlar tekme attığını hissetmiyorsun demişti ama benim ki büyük yeri kısıtlandığı için, hadi inşallah bisey yoktur