Turna44 Herseyguzelolsun7 25. Haftamdayım bende sabır la gün sayıyoruz. Herşey yolunda şimdilik çok şükür
1asel-duru Herseyguzelolsun7 29+6 son gündeyiz bebekte bende şükür iyiyiz bu ara biraz fazla hareketli ikinci gebeliğim önceki bu kadar hareketli değildi erkek bebek bekliyorum daha hiç hazırlık yapmadim temmuz ortasına denk geliyor doğumum bel ağrıları başladı ve çok çabuk yorulmaya başladım artık ve geceleri uyuyamıyorum
Kediannesi21 Herseyguzelolsun7 25+6 olduk ve 16 aylık oğlum var kosturmadan hamile olduğumu unutuyorum cok zaman cok şükür hamileliklerim rahat geciyor🤲🏻
Herseyguzelolsun7 Sirine34 benim de 28+0’da 1576 gramdı şeker yüklemem olması gereken en alt seviyede çıktı bir problem yok çok şükür suyum da azıcık fazlaydı ama sorun yokmuş bebeğim de iki hafta önden gidiyor
Herseyguzelolsun7 Sevval0308 sağlıkla büyüsün vaktinde gelsin bütün zorlukları unuttursun inşallah ❤️🧿
SaHil_Hayat Herseyguzelolsun7 38 iz bizde bugün görüş günümüzdü gelir ümidiyle gittik doktora ama 🤦♂️🤦♂️ hiç çıkası yok 😂😂
Herseyguzelolsun7 SaHil_Hayat 😊❤️ Az kalmış annesi aynı bedende son günleriniz sağlıkla gelsin miniğiniz 🧿❤️
Herseyguzelolsun7 melolo33 ne kadar geri? Her bebek farklı farklı kilolarda doğuyor bence üzülmeyin, ne zamandır geriden geliyor? Doğunca sütünüzle çabucak toparlar kilosunu 💕🙏
MelikeKurtulan29 29+2 olduk bugün baya agirlastim. Tansiyonlarim çıkmaya başladı preklemsiden dolayı erken dogum riskim var. Umarım sonunu görmek nasip olur🤲
Herseyguzelolsun7 MelikeKurtulan29 tansiyonunuz kaç çıkıyor hep mi yüksek ara ara mı artıyor? İlaca başladıysanız bekler inşallah 🙏