Feyzaclk normal doğum yapmıştım hiç tuvaletle ilgili sorunlar yasaklar yaşamadım doğum yaptığım gün büyük tuvaletime çok rahat çıkmıştım dikişimde vardı hiç oturup kalkmada zorlanmadım dikişim nerede nasıl onu dahi hissetmedim sadece kollarımı kaldıramıyordum oda kendimi kasmaktan sürekli masaya tutunup destek almaktandı 😇
Tabi bu tamamen kişiye göre değişiyor iki doğum şeklinde de çok rahat atlatan zor atlatanlar oluyor bedeninize ve bebeğinize bırakın bence benimki normal doğum ile gelmek istedi sorunsuz geldi tabi herhangi bir sebepten doktorum tek bi kere sezaryen yapalım deseydi düşünmeden dinlerdim akışına bırakın kafanızda kurmayın 🙏🏻