Doğum sancısı vs bunlardan çekinmiyorum ama… bu normal doğumdaki kesi olayı muhabbeti ve tuvalet sorunları, oturamama vs beni sezeryana itiyor. Doğurmaktan değil ama sonrası beni ürkütmeye başladı. Büyük tuvalet üç gün yasakmış falan.. Normal doğum isteyen biri olarak bana yol gösterin 🙏🏽 doktorumla daha hiç konuşmadık bunu 30+2