zeynep50_ sasa123 keseyi gördünüz mü aceba regle göre 6haftaligim ama geç döllenme olduğu için bekliyoruz henüz
Crocus20 sasa123 benimde 5+6 saat 12 yi geçtiği için 😅 15 mayısta(5+3) doktora gittim doktor keseyide bebeğide gördü. Kalp atışı için 1 hafta bekleyelim dedi sadece.
Radishnm Beeennnnn ve hiç bir belirtim yok ne mide bulantısı nede baş dönmesi nede aşermeee gebeliğimi hissetmiyorum resmen acaba erkek miiii
Ustunneliff Nurkoylms benim 7.haftaya kadar bulantım olmadı kusmadım 7+4 oldum dün ilk kez sabah ve akşam kustum 🥲
Radishnm Kızlar ben doktor bulamıyorum kafayı yiycemmm küçükçekmecedeyimmm adet tarihine göre 6 haftalık kalp atışını duymak istiyorum artık :((
zeynep50_ Radishnm canım benimkisi de öyle normalde 6+2 ama bugün betam 1600 çıktı yani tahminenn 4 haftalık falan keseyi görmek için cumartesiyi bekliyoruz geç döllenme olabiliyor bazen
zeynep50_ Nurkoylms 1600lerdeydi bugün ölçtürdüğüm de istersen vajinal bakalım dedi ama ben istemedim
Melekayyildiz Nurkoylms 8 Mayısta verdiğim kan tahlilinde 334 çıkmıştı ☺️ ondan sonrasında tekrar kan vermedim, yarın tekrar betaya bakar mi bilemiyorum ☺️
Nurkoylms Melekayyildiz yaa adet günü gecmismiydi kan testi yaptirdiginizda bende 7 mayista verdim kan bida vermedjm ama regliye 3 gün vardi
yasmin51 Melekayyildiz benim bu haftalarda beta 26610 du yani 5. Haftada ilk gebeliğimde 8 bin civarıydı normal mi acaba randevum haftaya doktora daha
Melekayyildiz Nurkoylms 5 gün geçmişti regl, 4 Mayıs’ta ilk olarak evde test yaptım hafif silik çıktı çizgi, aynı gün hastanede kan verdim geç döllenme olmuş 3+6 haftalik şuan dedi doktor. Beta çok düşük çıkmıştı 42ydi. 4 gün sonra yükseldi değer☺️
Derin11 5+3 deyim cuma günü doktora gidicem. Ben de aşırı bel ağrısı oluyor. Çalışıyorum çok ayakta kalmaya bağlıyorum hafiften mide bulantısı da geliyor gibi