Glshsn16 hayır sadece kendini rahat bırak ben ilk muayanede masaya yatarken ağladım duyduklarım okuduklarım sonra bitti dedi ebe nasıl yani bumu dedim evet dedi güldü bende kendime kızdım ağladım diye😄 Sonra 17 kere felan bakıldı öünkü her defasında kendimi rahat bıraktım tek çözüm bu nefes alın ve rahatlatın inanın düşünmeye bile gerek yok