Glshsn16 bebeginin ve senin durumunda ters giden birşey yoksa normal olur tabi 😊ama normal doğumdan korkma gayet sağlıklı ve güzel korkutanlarada bakma hiç sen kendine güven herkes doğuruyor senin neyin eksikmis 😌sadece dogurana kadar çekeceksin sonrası hiç bsy cekecegin sadece sancı o da 1 gün bile değil bebeğini kucağına alınca hem sancıların hem ağrıların bitiyor ztn rahat rahat bebeğinle bile ilgilenebilirsin. Hem o a na şahit oluyorsun doğururken çıkışını hiseediyorsun bi sicaklik oluyor bi rahatlama😍 dikistende korkma onu hissetmiyorsun çatın vajinan musaitse dikiş bile olmaz olsa da 2 3 olur eğer musaitse ve doğru ıkınırsan tbi 🤗 dogurmasam ben doguramicam hem zayıf biriyim hem aci esigim düşüktür ama ilk oğlumu normal dogurdum bu da normal olacak inşallah hem sanıldıği gbi kötü olsa tekrar normal düşünmezdim ama yine normal istiyorum inşallah allah nasip ederse 😊