mujdefem amin. Evet ben normal bekledim ama kaderde ne yazıldıysa o. Sağlıkla kucağımıza alalım da fark etmez nasıl olacağı.
Kumruanne bende diyorum 8 ay nasıl geçti anlamadım şu son bir ay geçmedi resmen. Bu günleri özleyeceksin diyorlar ama ben artık onu görmek dokunmak istiyorum:)