Massey kendi kendine çıkma aslında tansiyonum eşimle tartıştım o yüzden çıktı müdahale etmedim düştü sonra gündüz de annem sinir etti 13/9 çıktı benim hamileliğimin başında 16/10 bile oluyordu nolucak bebek doğunca kolik olucak işte inş olmaz ama öyle hissediyorum