Massey ben de 12 haftalığım benim de yüksek çıkıyo yani Hastaneye gidince heyecan oluyor bende panik atağım da sağ koldan 13.8 basende 14.8 çıkıyordu sol koldan 12.8 çıkıyor sonra evde ölçmeye başladım sağ koldan 12.8 13.8 çıkıyor soldan 11.8 12.8 arası çıkıyor ama iki kol aynı olmuyor benim anlamadım bende haftaya kontrolüm var yine tansiyonuma bakacaklar yüksek çıkacak diye korkuyorum ya