Sezgin acelyamom tabiki gülce. Ne kdar güzel bir isim. Türkiyede kız çocuklarının nerdeyse yarısının ismi defne. Lütfen artık ya lütfen bırakın şu ismi. Herkes de var biraz çocuğu da düşünün. (Oh rahatladım😁😁)