Sezgin acelyamom tabiki gülce. Ne kdar güzel bir isim. Türkiyede kız çocuklarının nerdeyse yarısının ismi defne. Lütfen artık ya lütfen bırakın şu ismi. Herkes de var biraz çocuğu da düşünün. (Oh rahatladım😁😁)
Tugce60 Soyismi ne anne baba ismi ne :) bunlara hangisi uygunsa onu koyun bide doğduğu zaman içinizden hangisi gelirse onu koyarsınız 🤗