Bende 12. Haftada kanama ve ağrıyla gittim sancı çıktı progeston fitil sabah akşam başından beri kullanıyorum endol kullandım şuan haftada 1 olacak şekilde başka iğne verdi sırf bu yüzden 3 haftadır yatıyorum iş yapmıyorum desem yalan olur evde 2 kızım var mecbur kalkıyorum dinlene dinlene yapıyorum gurbettym kimsem yok olsada yapmazlar zaten inşallah atlatırsın yorulma stres yapma dinlen