Kaderrhamza kızımda hamileyken 11. Haftadan 20. Haftaya kadar düşük riski vardı 4 gün hastanede yattım, 2 aydan fazla günde 3 kere progestan içiyordum, çok şükür kızım şimdi 15,5 aylık abla olmayı bekliyor, bu hamileliğimde de yine kanama alanlarım olduğu için 3 4 hafta kadar progestan kullandım, şimdi de oğlum ile 31 haftalık olduk bile. Hiç stres yapma, içini ferah tut eminim sağlıcakla kucağına alacaksın