esmerella37 gören hamilemisin diyor bıktım artık yaaaa degilim iste gecen ay kahverengi knamam oldu sadece 5 gun adet gıbi bu ayda 16 sında olmam gerekiyordu olmadım beklıyorum gobusum cok şiş degilmi nasıl eriteblrm bnu
Miracleee esmerella37 az biraz benim de göbüşüm var. Hamile kalırsam karnım daha mi büyük olacak yani bende bunu merak ediyorum 🤣
esmerella37 Deletedmom_116 hahahhaa yaaaaaa öyle demeee ama göbegimeee 😂😂😂😂 ben hamile olsam nasıl olur kimblir korkuyorum
Deletedmom_116 esmerella37 Oyle valla🤣🤣hele Gündüz bı dikildi cocum icerde Yemek tenisinde cikmi gibiydi Yokladım varmı yokmu diye sjsj
esmerella37 naneliseker_ gecen ayn 14 ü idi suan 16 sı olması gerek gecen ay full kahverengi kanama yasadım o aydan supelendim ama test yapmadım hci
Nurcanben esmerella37 ay bende hamile değilken zayıf olduğum halde hamile gibi göbeğim vardı şuan daha çok var 😂
THale esmerella37 bebiş olabilir bak , 8 hastalıkken benim gazdan böyle olmuştu . Bağırsak yavaşlıyormuş gebeyken
Hayalim1_ esmerella37 benımkıyle yarışır ablam hamıle 6.5 aylık ıkımızın gobegı yan yana geldi mi benımkı 4 aylık 😂😂😂🫣
Minik-ve-annesi @esmerella37 ya ben sizi sürekli cinsiyet tahminlerinde görüyoruum bildi gibisi den post açyolar nasl biliyorsunuz sağlıkçı msnz kim bu esmerella🤣
Aylanursu esmerella37 canım oluyor valla benim 8 haftalıkken göbeğim çıkmıştı tamda böyle bence sen bı test yap 😂