Selimunl teşekkür ederim , Nurdan hanimi da öneren çok oldu Bedia hanımı da , evime yakın diye Ersoy a gittim ilk ,10 gün sonra kontrol var .. Hayırlısı ona göre bir karar vereyim .. iki kaybim olunca böyle pimpirik oldum son günlerde Allah yardımcımız olsun 🙏