Arzuuuuu ben o kadına gittim o kadının kendine hayrı yok direk bıraktım ayrıca günahını almak istemiyorum ama diğer odasında da pıt pıt millete kürtaj yapıyor parayla bunu duydum imkanı olan bence direk Bedia hanıma gitsin arkadaşım onda normal doğumunu gerçekleştirdi Gayette memnun her giden