Cancan2 kubbra91 sincan koru kadriye çiçekliden almıştım 8500 e ekim ayı olması lazım güncel fiyat için arayabilirsiniz hastaneyi ☺️ Doktorumdan çok memnunum
Rmysbyzt kubbra91 Medıcalpark keçiören yetkin karasuda takipliydim riskli bir gebeliğim vardı 6 mayısta acil sezeryan oldum 1 ay erken oldu doğumum çok memnun kaldım doktorumdan🙏🏻 hastanedende öyle
Sedavedoga Kahveseverr bende Aysun hanıma takipliydim ayrılıyor diye değiştirdim bu ay doktorumu siz yeni mi aldınız
Cancan2 kubbra91 10 muayene yapılan kan testleri NST sezeryan veya normal doğum ikili tarama ve şeker yüklemesi de dahil detaylı ultrason yok
Sedavedoga Kahveseverr evet ayın başında kontrolüm vardı ayrılacağını söyledi bende değiştirdim sen yine yeni başlamışsın Allah’tan ben 34. Haftadayım son zamanda bırakmış oldum hiç hoş olmadı
Kahveseverr Sedavedoga aynen sizin için kötü olmuş çok ilgili memnunum ilk gebeliğin de Aysun hoca takipçiydim
Sedavedoga Kahveseverr şuan Melike hocaya geçtim onu baya bi önerdiler herkes memnunum dedi bende ona geçtim doğum onunla olacak inşallah
Kahveseverr Sedavedoga Özgül hocayıda çok öneriyorlar benim Aysun hoca izindeydi doğumumu Özgül hoca yaptırdı çok iyiydi hastası olmama rağmen
Sedavedoga Kahveseverr evet bende ikisi arasında kalmıştım Melike hocayı seçtim bakalım henğz muayene olmadım ay sonunda inşallah tanışma fırsatım olacak siz randevunuz da sorun bence en azından değişim yaparsınız
Kahveseverr Sedavedoga şuan aradım ne zman gideceği belli değilmiş randevumda bire bir konuşurum doktorla siz gidin memnun kalırsanız bana da haber verirseniz çok iyi olur
Sedavedoga Kahveseverr tamam canım benim 31.de ayın sonunda randevum unutursam bile posta yazarsan hemen cevaplarım inşaat güzel olur doktor çok önemli sonuçta
Sedavedoga Sarednz bildiğim kadarıyla var canım çünkü sözleşmede de yazıyordu yenidoğan yoğun bakım ücretsiz vs. Diye doğum yapan kişilerden de duydum bebeklerinin hastanede kaldığını
Sevginindili Rmysbyzt merhaba hastaneyi anlatır mısınız biraz bende doğum paketi aldım ordan ilgi alaka nasıl? Yemek oda falan…