sla_cbn35 şimdi şöyle bişey var ilk günlerde dişini sıkmıyor değilsin ama kendim annem uzun yoldan geldi uyandırmayım dedim gece kalkıp lavaboya gittim eve geldim doktorum duş al dedi ilk yandı ama sanırım o çabuk iyi etti kremleri kullandım sezeryandan ziyade beni emzirme daha çok yordu hep yara oldu emmeden kaynaklı avent aldım biraz o sütyenle mesafe oldu işime yaradı . Mesela eşim hiç dayanamıyordu işitme testine topuk kanına hep kendim yaptım çok şükür Allah yardım da etti 1 hafta demeden toparladım yani ama şu da etkili diyorlar aşırı kilolu olmamak gerekiyormuş o zorluyormuş ben 79 ile girdim doğuma mart başında doğum yaptım mart sonuna 9 kilo gitmişti lohusalıkta bol su içtim o da etkili olmuş olabilir