sla_cbn35 normal doğumda da bir sürü şey olabiliyo, yani biri daha iyi biri daha kötü diye bisey yok, artısı eksisi farklı, herkeste aynı şey de olmuyo, kimi çok rahat kimi sancılı atlatıyor, yani şans biraz, ben ikisinden de korkuyorum ama yapcak bisey yok, bu zamana kadar kaç kişi doğurmuş ilk ben olmicam heralde yapılır diyorum 🤭