dilos011 1iricikkk çok sagol Cnm evet memnun kaldım sayılır her istediğimi yaptılar ağrım biraz fazla oldu 2. Sezeryen olunca her istediğimde agri kesici yaptılar doğumdan sonra yapılması gereken şeyleri de gecikmeden yapıyorlar hemşireler