Erbasc canım bebkten dolayı giremedim foruma yeni gördüm. 5 düşüğüm var benim. Kan pıhtılaşma var. Bağışıklıgim güçlü bebeği öldürüyor. Ayrıca rahimde şekil sıkıntısi vardı ameliyat oldum. Gebelikte şeker çıktı yüklemede gibi birçok sorun. Ebru hocam çok iyi. Yalnız sezeryanla biraz erken aldı bebeği 38+5 de aldı. Benim kızın pek doğası yoktu. Süt flaan geç geldi o yüzden . Sonra biraz sıkıntı çektim ama bebeğim 6.5 aylık oldu çok şükür