busebilen gebelik okuluna gitmiştim orda ders veren ebenin söylediği şey şuydu, çatı muayenesi erken haftalarda yapılırsa dar gözükmesi çok normal en az 38 hatta 39.haftada yapılmalı hem acıma durumu olmuyor demişti. Gebe okuluna gittiğim hastaneye takipliyim geçtiğimiz cuma randevum vardı 38.haftayi bitirmek üzereydim ama benden çatı muayenesi istemedi doktorum, zaten çatı dedikleri şey doğum anında açılan genişleyen bir şey o yüzden bence fazla önemli bir konu değil diye düşünüyorum yani doğum sancılarıyla belli olur diye düşünüyorum