Kızlar normal doğum veya sezaryenden sonra hem gaz için hem süt verimi için yanınıza aldığınız besinler var mıydı? Varsa ne götürdünüz? Malum katı şeyler yenmiyor pek. Benim bildiklerim komposto ve süt iyi geliyor. Sizin deneyip de olumlu sonuç aldıklarınız oldu mu? Malum sayılı gün yaklaşıyor ona göre aklımda bulunsun. Şimdiden teşekkür ederim güzel annelerim ❤️