Ben klomen ve çatlatma iğnesiyle hamile kalamadım. Sonra akışına bıraktım doktora da gitmedim 1 sene sonra kendiliğimden hamile kaldım. Polikistik over de var bende. Şimdi 26.haftadayız çok şükür 🙏🏼 size tavsiyem ovülasyon testi alıp evde kendiniz yumurta takibi yapın. Özele gidiyorsanız Kadın doğum doktorları bunu söylemiyor. Çünkü kendileri yumurta takibi yapıp para alıyor. Beni doktor süreci yormuştu, en güzeli evde yumurta takibi yapmak