Kızlar bu ay ilk defa klomen ve çatlatma iğnesi kullandım yumurtam gayet büyümüştü biri 24 biri 18 falandı çatlatma iğnesi yapıldı ama hamile kalmadım ikinci ay tekrar denesem olur mu siz ilk ayda hemen hamile kaldınız mı yoksa daha sonra ki denemelerde mı hamile kaldınız süreci anlatmak ister misiniz gerçekten çok yoruldum artık 2 yıl oldu doğal yolla bir hamile kaldım ilki kimyasal ikinci düşük oldu düşükten kürtaj dan sonra bir yıl olacak temmuz da ve hiç hamile kalamadım ne yapmam lazım delircem artık😞😞