Bet1 gakkoyengee doktorunuz daha iyi bilir tabiki ama şeker yüklemesi risk grubunda da olsanız olmasanız da hamilelikte doktorlar yapılması gerektiğini söylüyor genelde zaten daha haftaniza da varmış genelde 25. Haftada yapılıyor.
gakkoyengee Bet1 evet daha görüşmedim haftası var diye karşı değilim diğer anne adayları gibi sadece çok gerekli durumlarda yaptırmayı düşünüyorum teşekkür ederim verdiğiniz her cevap için 🌸