Genel itibarıyla 8-4 geziyorum olası bir sıcaklama yorulma gibi durumlarda 7-5 oluyor bu 2. Gebeliğim maalesef onda da yaşamıştım tansiyon düşüklüğü 8-4 alıştı sanırım bünyem şükür bir şey olmuyor ama 7 ye düştüğü zaman başım dönüp kulaklarım çınlıyor 🫣 doktorum yüksekliğin daha tehlikeli olduğunu söyledi bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi